Guest mystery shopping

Běží v hotelu opravdu všechno, jak má?

Jak se snaží vaši zaměstnanci, když jste pryč? Dělají pro hosty všechno, na čem jste se domluvili? Guest mystery shopping neboli tajný host dává cenné informace o kvalitě hotelových služeb, skutečném fungování hotelového personálu a dojmu, jakým hotel působí na své hosty.

Mise:

  • Ověřit kvalitu služeb, chování personálu a celkový dojem hotelu na hosty.

Jak guest mystery shopping provedu:

  • Podle vašich požadavků a na základě vašich standardů. Návštěva může být jednorázová nebo opakovaná po stanovenou dobu.
  • Zaznamenám úkony, chování i odborné znalosti vašeho personálu.
  • Odhalím slabá místa, zpracuji analýzu a navrhnu možnosti zlepšení.
  • Maximální doporučený interval mezi návštěvami je 1 rok.

K čemu to bude dobré

  • Guest mystery shopping vám otevře oči.
  • Obvykle odhalí řadu interních problémů, a umožní tak jejich nápravu.

Pomohu vám najít nedostatky,
které vidí pouze vaši hosté.

Domluvme si nezávaznou konzultaci

Za kus inspirace nic nedáte

S problémem úzce souvisí