Reputační management

Reputační management je způsob jak pracovat s recenzemi a referencemi, které hotelu poskytují hosté po jeho opuštění ať už spontánně (např. na svých facebookových profilech), nebo na popud rezervačních portálů, přes něž si pobyt rezervovali. Hodnocení se pak stávají součástí prezentace zařízení, je tedy nanejvýš žádoucí, aby byla pozitivní.

Hosté se obvykle vyjadřují k úrovni hotelových služeb a jejich ceně, tak i k prostředí nebo možnosti vyžití v lokalitě, tj. ke skutečnostem mimo kompetenci hotelu, které ale mohou prodeje významně ovlivnit. Reputační management je soubor opatření, jakými hotel žádá své hosty o pozitivní reference nebo reaguje na jejich kritická hodnocení ve virtuálním prostoru.



Další informace k problematice

  • Guest mystery shopping

    Guest mystery shopping

    Víte, jak váš hotel působí na hotelové hosty? Jak hodnotí vaše služby a chování zaměstnanců? Nahlédněte svůj byznys očima svých zákazníků.

    Prozkoumat

  • Demand calendar

    Demand calendar

    Kdy můžete kolik účtovat? Predikujte poptávku, nastavte cenové hladiny a zpřesněte finanční plán.

    Prozkoumat

  • Cenový plán

    Cenový plán

    Jak vytvářet ideální ceníky? Se znalostí poptávky a hosta. Praktickou pomůckou je cenový list.

    Prozkoumat