Upselling

Navýšení tržeb nabídkou dražších nebo dalších služeb. Personál se hostu snaží prodat dražší pokoj nebo doplňkový servis, s nímž host původně nepočítal. (Např. místo dvoulůžkového pokoje je nabídnut apartmán, k původnímu pokoji je nabídnuta láhev vína, polopenze apod.)

Ideálním místem pro upselling je recepce, může se ale aplikovat již při rezervaci. Hodí se pro veškerou klientelu.

Předpokladem úspěšného upsellingu je detailní znalost potřeb typů hostů, propracovaná metodika, aktivita a empatie personálu. Upselling je výhodný pro všechny zúčastněné a může vést nejen ke zvýšení tržeb, ale i spokojenosti hosta a kvality služeb.

Prostřednictvím upsellingu lze pozitivně ovlivnit průměrnou dosaženou cenu za pokoj.



Další informace k problematice

  • Guest mystery shopping

    Guest mystery shopping

    Víte, jak váš hotel působí na hotelové hosty? Jak hodnotí vaše služby a chování zaměstnanců? Nahlédněte svůj byznys očima svých zákazníků.

    Prozkoumat

  • Demand calendar

    Demand calendar

    Kdy můžete kolik účtovat? Predikujte poptávku, nastavte cenové hladiny a zpřesněte finanční plán.

    Prozkoumat

  • Cenový plán

    Cenový plán

    Jak vytvářet ideální ceníky? Se znalostí poptávky a hosta. Praktickou pomůckou je cenový list.

    Prozkoumat