Optimalizace prodejních kanálů

Jak dát o hotelu vědět správným hostům?

Způsobů jak prodávat ubytování v hotelu je mnoho. Tradiční offline prodejní kanály – telefon, email nebo katalogy cestovních kanceláří – dnes doplňují mnohé online prodejní kanály: vlastní webové stránky s aktivním rezervačním systémem (booking engine), různé rezervační portály (Online Travel Agency; např. Booking.com nebo Expedia.com), globální distribuční kanály (GDS; např. Amadeus nebo Sabre), PPC reklama, slevomaty apod.

Mise:

  • Poznat prodejní kanály, které vaši hosté preferují. Rozvíjet mix kanálů s nejlepším poměrem nákladů a příjmů.

Co pro optimalizaci prodejních kanálů udělám:

  • Projdeme, kde všude se dají nabízet hotelové služby. Zjistíme, kterou cestou vaši hosté přicházejí nejraději, a posoudíme, zda je tento kanál výhodný i pro vás.
  • Ukáže-li se, že oblíbené prodejní kanály jsou drahé, najdeme levnější. Nezabouchneme si dveře před novými způsoby rezervací (chat, Skype, FaceTime, Messenger, WhatsApp).
  • Zvolené systémy vás naučím efektivně používat, připravím potřebné pomůcky.

K čemu to bude dobré

  • Otevřete nové cesty k zákazníkům a ty staré začnete lépe využívat. Opatření nejsou složitá, a přinášejí skutečný zisk.

Pomohu vám najít, oslovit a získat perspektivní hosty.

Domluvme si nezávaznou konzultaci

Za kus inspirace nic nedáte

S problémem úzce souvisí

  • Guest mystery shopping

    Guest mystery shopping

    Víte, jak váš hotel působí na hotelové hosty? Jak hodnotí vaše služby a chování zaměstnanců? Nahlédněte svůj byznys očima svých zákazníků.

    Prozkoumat

  • Demand calendar

    Demand calendar

    Kdy můžete kolik účtovat? Predikujte poptávku, nastavte cenové hladiny a zpřesněte finanční plán.

    Prozkoumat

  • Cenový plán

    Cenový plán

    Jak vytvářet ideální ceníky? Se znalostí poptávky a hosta. Praktickou pomůckou je cenový list.

    Prozkoumat