Guest mystery shopping

Tajná kontrola, která pomáhá měřit a zvyšovat kvalitu hotelových služeb. Proto se někdy službě říká tajný host. Provádí ji zkušený odborník, který se pod rouškou anonymity chová jako běžný zákazník. Výstupem guest mystery shoppingu v hotelu je zpráva a její prezentace objednavateli. Metoda účinně odhaluje silné a slabé stránky podniku, srovnává je s minulostí a pomáhá tak zvyšovat standardy služeb. V některých případech guest mystery shopping poměřuje subjekt také s konkurencí.



Další informace k problematice

  • Guest mystery shopping

    Guest mystery shopping

    Víte, jak váš hotel působí na hotelové hosty? Jak hodnotí vaše služby a chování zaměstnanců? Nahlédněte svůj byznys očima svých zákazníků.

    Prozkoumat

  • Demand calendar

    Demand calendar

    Kdy můžete kolik účtovat? Predikujte poptávku, nastavte cenové hladiny a zpřesněte finanční plán.

    Prozkoumat

  • Cenový plán

    Cenový plán

    Jak vytvářet ideální ceníky? Se znalostí poptávky a hosta. Praktickou pomůckou je cenový list.

    Prozkoumat